Zárkozott Exhibicionista

Mielőtt üvöltenénk és káoszba hullanánk mániákusan rendet igyekszünk tenni.... Rendet a káoszban, rendet a nyilvánosságban, rendet a saját odunkban.... És felrázni a közönybe süppedt, alvadt mindennapokat, álmos-tudatlan-ócska-áporodott tereket.... Rend és revolució.... Első nekifutás.....

Friss topikok

Linkblog

Archívum

HTML

2009.03.27. 10:41 Cortona

No elindult...szerencsétlenkedem, de ez nem csoda, mert blogot még nem írtam....magamnak, magamtól....Oszt' ha tetccene valakinek, akkor isten neki...ha rátalál itt...olvassa, kommentálja...

Nem újdonság....másutt is, mindenütt () káosz és züllés-szétzüllés vagyon...állítólag...az országban(?) [Vagy csak a média ejt át engem is...mert féleszű médiafogyasztó-újság-internetfogyasztó ökör vagyok]

Nem mintha tudnám, mi az az ökör, életemben ha láttam kettőt.....

Tavasz? Mintha jönne, mintha lenne...legalább ez az egy....

Valami értelmeset kellene csinálnom....elvégre dolgozom, munkahelyen vagyok...de...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cortona.blog.hu/api/trackback/id/tr721028803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása